Otázky a odpovede
1. Kedy mi bude doručený tovar?
Tovary doručujeme počas pracovných dní, do 72 hodín od nákupu (pokiaľ máme tovar skladom a objednávka bola vytvorená v pracovný deň do 12.00 hod). 72 hodín sa počíta od úhrady nákupu, ak ste sa rozhodli pre platbu prevodom, alebo od schválenia splátkovej zmluvy, ak ste sa rozhodli pre nákup na splátky. Pri nákupe na dobierku sa 72 hodín počíta od zaslania objednávky.
2. Ako môžete zrušiť svoju objednávku?
Svoju objednávku môžete zrušiť telefonicky alebo e-mailom.
3. Kam sa môžem obrátiť s reklamáciou tovaru zakúpeného cez e-shop?
Vyplňte formulár v úvodnej stránke ak máte nejaký problém s objednávkou a chcete to reklamovať, nezabudnite uviesť číslo objednávky. My vám čo najskôr odpíšeme a cez e-maily to doriešime ďalej.
Alebo na telefónnom čísle sa opýtajte čo potrebujete a môžete prísť na predajňu osobne kde to ďalej vybavíme. Taktiež potrebujeme číslo objednávky, alebo nejaký doklad (pokladničný doklad, faktúru, doklad o kúpe,...)
4. Kedy mi budú vrátené peniaze za stornovanú objednávku?
Peniaze vám budú vrátené najneskôr do 5 pracovných dní.